web analytics

Sultan Papağanını Dışarıda Salmak

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

19 Cevaplar

  1. Burak dedi ki:

    Gökhan Bey bir sultan sahiplendim.Benden sanırım bir zarar gelmiyeceğini anladı ancak elimi kafese sokup ele alıştırmak isteyince kuş tıslayıp kaçıyor.Kuşu daha fazla strese sokmak istemeyip kafasten uzaklaşıyorum lütfen yardım edin. (Kuşum 4 aylık)

  2. elxan dedi ki:

    abi kuslarimda sorun var erkek olan disinin tuylerini yoluyor bide erkek sulukla ciftlesiyor ama normal ciftler kasima opusme var gecen yumurtalarinin 4 dude dolluydu ne yapayim

  3. Burak dedi ki:

    Gökhan Bey kuşum elime alıştı ancak ele çıkmaya alışamadı.Ben de her gün kuşu kafesten çıkartıyorum.Çıkartıyorum derken kendi isteğiyle çıkıyor.Sizce ele alistirmadan kuşun kafesten çıkmasi doğrumu.

  4. vedat dedi ki:

    kuşum alanı 1,5 yada2 ay oluyo elime alışık omuzumda duruyo oda dan odaya götürüyom bugün akşam kafesin açıtım camıda açık bıraktımı omuzdam balkon götürdüm alıştırmak amaçla ilk akşam denedim lavboya gidip gelse kadar camı açıktı ama güvenmiştimi ona bilgisayar masına bıraktım youtube film izliyodum ben gelse kadar ona baktı falan kapıyı açarken korkutumu uçutu camın yanında falan geçti korkutum dışarıya çıkca diye beni görünce yer konundu parmağımı uzatımı geldi geri sizce dışarıya çıkarmalmıyımı konuş biliyoda ala şükür salma için ötüyo bide ayağanda bilezeki var rahatsız ediyo incitmeden nasıl çıkar bilirim

    • Gökhan dedi ki:

      Dışarıda salmak çok büyük bir risktir. Bu birinin önerisi ile yapılacak bir şey değil. Bir korna sesinden veya kediden ürküp uzaklaşabilir ve sizi istese de bulamayabilir. Bulamadıkça da daha çok uzaklaşır ve kaybolur.

      • ahmet dedi ki:

        Bende şu an da el besleme bir sultan buyutuyorum ve 25 gunluk oldu dışarı eğitimi ne haftaya baslicam her yere yanimda goturcem sokaga sese alissn istiyorum hem tam ucamaz ken daha iyi olur diye düşünüyorum tam uçmaya başladığında da dediğiniz gibi bos bir alanda baslicam sizce başka ne yapmalıyım tabiki evde sürekli bana gelmesi için eğitim vercem önerileriniz varsa dinlemek isterim. .iyi günler

  5. Ahmetcanbelir dedi ki:

    Gökhan bey ben bir sultan papağanı aldım ama yasindan emin deilim bana 1 aylik dedi ama biraz üzerinde gördüğüm şeyleri anlatirsam belki bana yardımcı olursunuz ayakları ince gagasi pürüzsüz saçı az ve saçını yukarı kaldırdığı zaman kafasının derisi gözüküyor nutfen yardimci olun

    • Gökhan dedi ki:

      Merhaba 1 aylık sultan papağağı yavruları kendi kendine yem yiyemez ve tüy gelişimi tamamlanmamıştır. 45-50 günden sonra ancak kendi kendilerine yem kırmaya başlarlar. Bu nedenle kuşunuzun 1 aylıktan büyük olduğuna emin olabilirsiniz.

  6. Sevim dedi ki:

    Merhaba erkek sultan papaganim mart ayinda tam olarak 1 yili tamamlayacak ele geliyor disariya ve aynaya bakmaya bayiliyor hersey guzel gidiyor fakat bi kac defa gece cirpindi kafesinin icinde tutamadim bile cok hizlu ustelik caninin yandiginada eminim ertesi gun 4 tane tuyu koptu uclari kanliydi bunu bi kac defa tekrarladi neden yapiyor bunu korktuguna eminim ama neyden korkuyor cozemedim cevaplarsaniz mutlu olurum

  7. Osman dedi ki:

    Mrhb bende aldım bir ay kadar oluyo ama çok kavga ediyo dişi olan hiç yaklaştırmıyo erkek yanına geldigi an ve haraket etmesine bile müsade etmiyor ne yapmam lazımm yardım edermisiniz lütfen

  8. fatma kaya dedi ki:

    Merhaba bizim sultan papaganimiz bu aralari sürekli kalolifer üzerinde uyuyo ve tüylerini döküyo napa biliriz

    • Gökhan dedi ki:

      Tüy dökümüne girmiş muhtemelen. Bu zamanda daha hassas olurlar. Kuşunuzun üşümemesine dikkat edin. Oda sıcaklığını 20 derecenin altına düşünmemeye çalışın. Yumurta maması, yulaf, havuç verin.

  9. ahmet dedi ki:

    kuşum tek bazen sıkılmasın diye muhabbet kuşumun yanına koyuyorum sizce doğrumu

  1. 31 Mart 2017

    […] Bir yolculuğumuzda kayınbiraderim ve bana eşlik bile etti. Bende her şey kanıtlı ispatlı işte o yolculuğun makalesi. O yolculuktan sonra birbirlerini o kadar çok sevdiler ki Toşi’yi kayınbiraderime verdim. […]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir